Jag är klar!

Eller klar, nu är jag halvvägs kan man säga. Jag kommer verkligen sakna skrivandet då det är just det som har varit det man sett fram emot under veckorna. Men jag ser också fram emot nu att jobba med Robert och läsa igenom den gång på gång. Det blir också otroligt spännande att få höra honoms åsikt om den. Än så länge har ju bara Rickard läst den och det är ju klart han tycker om den efterssom han känner igen sig så pass mycket.

Det ska bli kul att få ett omdöme av en person som knappt vet vem jag är.

Men jag kan säga att det var sjukt igår när jag skrev ut 107 a4 sidor. Det kändes mycket tjockare än vad jag räknat med.

Kan inte förstå att jag faktiskt slutförde det, jag har nästan bara väntat på att gå in i väggen och komma till en punkt där jag inte kunde komma på vad jag skulle skriva längre. Men den kom aldrig och nu är de klart.

/ Jonathan




Kommentarer
Postat av: paula

fin blogg! :)

kika gärna in i min!

kram

2011-09-18 @ 15:10:09
URL: http://dreampicx.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Tack, de ska ja göra:)

2011-09-18 @ 19:08:28
URL: http://jonathannnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0