Sjukt glad!

Idag har varit en helt och hållet perfekt dag än så länge. Vaknade upp klockan 7 och tog moppen till Alleskolan, där hade vi först lektion. Sedan kom min arbetskamrat Rickard och vi spenderade kommande timme med att knyta ihop ballonger. Efter de satte vi upp alla ballonger och satte upp en tipspromenadrunda. Vädret var toppen och idag var invigningen av skolan så det var ganska mycket ståhej.

Kommande timmar spenderades med att leka med barnen i det sjukt goa vädret, snacka med Eson. Käka hamburgare med andra i personalen och garva åt en komiker som kom och hälsade på.

Vikariedagarna är verkligen inte fel! Med det som är det bästa att igår hade jag ingen korrekturläsare. Nu har jag två och det kan verkligen inte bli bättre. Nu ligger jag helt plötsligt riktigt bra till tidsmässigt. I december vill jag ha den färdigtryckt. Nu ska ja kontakta Sophie så hon får fota lite alternativa bilder till framsidan om hon vill.

Tack Michaela Karlen som föreslog Robert Blomqvist, efter att han sagt ja och han tyckte det skulle bli kul blev jag så glad att jag var tvungen att ge hans mamma som jag jobbade med en kram. Robert är en pappaledig svenskalärare som säkert kommer göra ett toppenjobb!

Nu ska jag snart till mitt andra jobb, ungdommsledare i kyrkan. Jag och Rickard ska handla och laga tacos till 30 pers. Kommer säkerligen bli en go kväll!

Allt är dock inte positivt, jag har haft problem med min axel i en vecka nu och var å kollade upp det idag. På onsdag får jag reda på om de är en kraftig överansträngning. Då kan det bli vila upp till 5 veckor och då skulle ja inte kunna ro något marathon eller jobba inom industrin, och det jobbet vill ja verkligen inte förlora!... Men men bara hoppas på de bästa! :)


/ Jonathan


Kommentarer
Postat av: Amanda

WWWWWWWWWWWWIIIIIIIIIIIIIIHH!!

2011-09-16 @ 18:46:06
Postat av: Michaela

Det var inget Jonathan! Hoppas allt blir bra och att robban tycker om den! Det kan jag lova att han gör. Lycka till!! dock så heter jag Karlén och inte Karlen... hihi(a)

2011-09-16 @ 22:26:40
URL: http://michaeladesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0