Man har hunnit med mycket på ett år!

2 dagar väntar i Amandas sommarstuga i helgen och de kommer bli livet. Vi ska vandra lite vid stråken, spela lite gitarr och sitta ute vid sjön och läsa böcker. Ser verkligen fram emot det men först väntar ett industripass ikväll och vikarie imorgon. Men de kommer nog gå vädigt fort!

Om cirka en månad är det dags för årets första roddtävling som går av i Göta Älv, helgen efter de åker vi till Tyskland igen och ror ett marathon, kommer bly grymt! Även om livet verkligen leker för tillfället så kommer de bli underbart att åka bort 5 dagar för nya upplevelser ändå:)

Känns som om att man hunnit med helt sjukt mycket på ett år nu, och om man gör en liten sammanfattning på det ser det ut såhär.


2010 Oktober - Roddmarathon i Tyskalnd
        Februari-Påbörjade dykkursen
        Mars- Tog Dykcertifikat och körkort
        April- Cykling till Skåne och tillbaka
        Maj- Fallskärmshopp 
        Juni- Försök på paddling till Mariestad
        Tågluffning som innehöll allt från dykning, besöka storstäder, vandring, klättring, forspaddling, världens   högsta lift, snorkling och vanlig solsemester. 
        Juli- Cykling runt vättern 



Jag hade som mål att bestiga Kebnekaise iår också, anledningen till att jag inte gjorde det var att dels var de för dyrt, och jag behöver mina pengar till Kilimanjaro istället. Sedan är det nästan för lågt. Runt 2000 meter, jag och Amanda vandrade ju ner för ett 3000 meters berg i somras med tung packning. Man hinner inte göra allt, men man hinner med mycket!



Det som väntar är nu då att skriva klart de sista sidorna och sedan hitta någon som vill korrekturläsa. Och sedan om allt går enligt planerna kanske en av mina absolut största drömmar slår in, att ge ut sin egna bok!


/ Jonathan







Kommentarer
Postat av: AmandaA

Älskar dina drömmar, Älskar att vi har upplevt mycket tillsammans, Älskar DIG!

2011-09-01 @ 15:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0