Det rullar på

Åter en helt vanlig dag har passerat, jobb från 9-17 på slättens förskola. Sedan en hård löprunda, styrka och lite boxning. Känner mig i grym form så de är gött. Man känner verkligen av när man är de, då orkar man löpa hem från jobbet. Känner sig pigg och bara lite mer allmänt glad antar jag att man kan skriva.  
Nu sitter jag åter en kväll och korrekturläser, det har nu blivit en liten kamp mot tiden. Jag bestämde mig för att gå igenom boken själv innan jag lämnade över den till Robban då jag upptäckte alla 100-tals stavfel.
Och det har verkligen tagit tid vill jag skriva upp. Men om det nu blir så att jag kan göra klart de sista, eller halva boken som jag har kvar att gå igenom. Och själva boken trycks redan i November då får jag två bonusmånader på mig att sälja de exemplar som trycks. Och 2 månader är verkligen en lång tid.

Men men, helgen i stockholm var riktigt härlig. I lördas så kollade jag och Amanda teater. Alexander spelade en råtta och jag rent ut sagt grät av skratt. Kvällen blev också riktigt bra då vi var på 50 års fest. Där träffade vi Ben som kom från England. Jag fick verkligen öva min engelska och Ben hade lite utav samma humor som mig vilket var kul!

Nästa vecka bär det av till Tyskland, känns sjukt att det redan gått ett helt år sedan sist jag var där. Hur som helst ska det bli gött att komma bort några dagar igen. Det är ju Oktoberfest också så de blir grymt.

Godnatt säger killen i tältet!:)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0