Nu är det bara några dagar kvar!

Att jag om mindre än en vecka kan ge ut min egen bok känns både bra och dåligt.
Det som är positivt är att jag är riktigt stolt över mig själv som efter över ett
års arbete kan säga att jag klarade det. 

Även om allt skulle skita sig tänker jag satsa enormt mycket på
kommande bok ändå. Och den vet jag inte om jag kommer skriva själv. 
Det beror helt på om folk tycker om mitt sätt att skriva, om 200 stycken kommer
fram till mig och säger att min bok var totalt värdelös då får jag väll helt 
enkelt anlita någon riktig författare som får skriva kommande bok. 

En stor del i att jag faktiskt bestämde mig att trycka den var ändå att jag lät en
äldre man läsa den. En lärare, han tyckte den var väldigt bra och att han verkligen
förstod bokens budskap. 
En kompis till mamma har också läst den och även hon gillade den. 
Framför allt tyckte hon att det var mycket humor i boken och det har jag satsat
mycket på.

Sen har jag också fått negativ kritik, jag vet att jag inte är grammatisk korrekt
när jag skriver. 
Men som Pär sa igår att han är väldigt nyfiken på hur en tonåring ser på 
livet och siktar mot stora drömmar. Så jag hoppas inte bara ungdommar köper 
boken utan även äldre också. 

Jag kommer höra av mig privat till alla er som visat intresse på facebook. 
Antingen kommer ni få beställa boken genom nätet. 
Eller via mig, eller så kommer boken troligen dyka upp i några små butiker. 

 Beställer ni via mig så kan jag skriva en hälsning i boken till just dig, men det blir också
lite längre väntetid då.

Mycket boken handlar om har jag ju faktiskt bloggat om, men de flesta äventyr
har jag ju bara skrivit de första dagarna och medvetet hållt på de sista.

Jag har också med endel bakgrund och lite innebandy finns med ibörjan.

Men som sagt även om boken bygger mycket på mina erfarenheter så blandar jag det mycket
med tankar och funderingar men som sagt även mycket humor.

Hör gärna av er till mig efter att ni läst den

Mvh Jonathan















Kommentarer
Postat av: Michaela

åh spännande, så sugen på att ha den i handen nu för att kunna läsa den! längtar.

2011-12-07 @ 18:02:40
URL: http://michaeladesiree.blogg.se/
Postat av: jakob

jag ska ha den första boken annars får du ingen julklapp.

2011-12-07 @ 18:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0