Ullared blev lyckat!:)

Jag åkte till Ullared igår med förhoppning om att hitta en boxningssäck och spendera runt 500 kr. Istället kom jag hem med riktigt bra grejer som jag säkert kommer få mycket nytta av.

Ett regnställ som var ganska dyrt, alltid bra att ha när man är ute mycket.
En vinterjacka, bra märke On the peak, blir perfekt att ha när skidsäsongen drar igång!:)

Sedan en sjukt massa små grejer som blir perfekt, mini termos, mini yxa, multiverktyg.

En annan perfekt grej var vattensäkra påsar som jag var tvungen att låna av några när jag paddlade kajak. Känns bra att ha egna nu! Sedan packväska till cykeln.

En pannlampa som jag kan ha när jag cyklar eller i tältet. En liten lykta som med en sinnes starkt ljus lyser upp hela tältet och räcker  många timmar. En tvål i metall som tar bort fisklukt, och en myggkeps.

Medel som man kan ha för att göra skor mer vattentäta, stor vintermössa och bra skidhandskar.

Så Ullared blev väldigt lyckat för min egen del måste jag säga:)


Känns som om jag börjar få det viktigaste nu. Men min livs affär är fortfarande när jag köpte en racer cykel och en annan skitbra cykel som kan ta mycket packning på bruket för 100 kronor.

Det som saknas för mig nu är ändå helt sjukt mycket grejer.

Jag vill i framtiden inhandla en egen kajak.
Egen dykutrustning
Riktigt bra kängor

Ett tält som tål vilken storm som helst
Klätterutrustning
Ett stormkök i titan
Sedan är jag nöjd! bara fortsätta jobba....



/ Jonathan











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0