Boken närmar sig sitt slut

Har nu skrivit 75 a4 sidor. Jag har cirka 25 sidor kvar. Jösses vad mycket tid jag lagt ner på detta nu, men det ska bli otroligt kul när den blir klar.

Bloggen har varit perfekt hjälp, paddlingen hade jag nästan glömt bort hur det var, men så kom jag på att jag redan skrivit mycket om de på bloggen så de var nästan bara kopiera allt det och ändra lite.

Var också och kollade innebandy här om dagen, jag hade inte varit i sporthallen sedan nästan 7 månader så det kändes konstigt att gå in där igen. Man har så sjukt många fina minnen ändå.

Men det jag tyckte var väldigt skönt när jag satt där och kollade när alla sprang efter bollen var att jag faktiskt inte saknade det någonting. Kände absolut inget sug alls efter att vara där nere på planen.
Hade det varit tvärt om och jag hade känt ångest över att jag slutade hade det varit betydligt jobbigare. Men det var med en skön känsla man lämnade sporthallen. Tror faktiskt jag fått tillräckligt med innebandy i mitt liv.

Jag är riktigt sugen på att satsa på att slå igenom som solo äventyrare. I dalarna kan man utbilda sig i 2 år så man skulle kunna jobba utomlands som klättringsguide någon säsong, sedan kanske forspaddlingsguide någon annan. Expeditionsledare eller dykare. Det finns så sjukt mycket där ute i världen som jag vill åt.

Men ska man slå igenom krävs ett super projekt. Göran kropp cyklade till Mount everst och besteg det. Frågan är bara vad päron ska hitta på för sådant projekt i framtiden. Något riktigt galet kommer det bli är en sak som är säker:)

/ Jonathan

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0