Sugen på Afrika! Planer inför kommande äventyr!

Jag tror att när man väl fått smak på hur roligt det är att vara ute och resa, då dröjer det inte länge innan man vill ut igen. Och då menar jag inte bara ligga vid en pool utan verkligen resa och uppleva ett land!

Jag har kollat igenom bilderna från luffen idag cirka 1700 bilder och det är helt sjukt vilka minnen man kommer ta med sig från denna sommar. Att tågluffa kommer jag LÄTT göra om i mitt liv men nästa gång jag gör det kanske blir med Rickard som gatumusikant i Europa eller med Amanda igen. Vi har pratat om att göra det i Indien i framtiden.  Det hade verkligen varit häftigt!

Igår hade jag och Amanda våran 2 årsdag, sjukt vad tiden går fort! men på 2 år har vi två hunnit med väldigt väldigt mycket tillsamans. Hon är min klippa och den personen som jag tänker på mest varenda dag.

Mitt jobb på industrin älskar jag, jag är en grubblare och att jobba kväll/natt och montera samma grej gång på gång låter skitsurt. Men jag behöver inte tänka på vad jag gör längre, det går av sig själv. Man kan försvinna in helt i en annan värld, sen vaknar man upp efter 7-8 timmar så har man tjänat goa pengar.

6 månader är det kvar till Afrika och jag längtar något sjukt, en av mina största drömmar i livet är att simma med vilda delfiner och det hoppas jag kunna göra med Rickard och Amanda i Zanzibar! Men självklart åker vi dit för att jobba och göra nytta framför allt. Och jag har en annan tanke med det. Ett nytt projekt som går ut på att jag ska inprincip försöka göra något ingen annan gjort innan och fullständigt offra mig själv för barnen i Tanzania, i hopp om att försöka dra in pengar. Jag måste marknadsföra det och träna stenhårt under 1 års tid när vi kommer hem från Afrika, och sedan utföra det på cirka 30-35 dagar.  

Jag vet inte om det är möjligt fysiskt men jag ska försöka! Kommer skriva mycket mer om det projektet efter min bok. 

/ Jonathan











Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag älskar dig så mycket! Är tacksam att jag har fått uppleva så mycket med dig och har en känsla av att vi kommer göra mycket med våra liv! Tillsammans!

2011-08-17 @ 19:26:11
Postat av: Jonathan

Älskar dig med! <3

2011-08-18 @ 11:53:24
URL: http://jonathannnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0